Choď na obsah Choď na menu

Zachráňte si svoje produkty a služby. S podpornou stránkou a zľavou 30%

kruhy2.png

Na začiatku februára sme si povedali, prečo si vytvoriť microsite, čiže stránku podporujúcu konkrétnu službu alebo produkt, a jednoduchou úvahou sme zistili, či sa nám oplatí. Dnes sa môžeme krok po kroku pozrieť, ako by takáto stránka mohla vznikať.

V prvom rade sa musíme zamyslieť nad tým, akú službu alebo produkt chceme novou stránkou podporiť, prípadne či a ako ich ľudia na internete vyhľadávajú.

 

Návrh kľúčových slov

Nie je nič jednoduchšie, ako sa prihlásiť na stránke www.sklik.cz pomocou existujúceho e-mailu u Seznam.cz (prípadne si založiť zadarmo účet nový). V rozhraní reklamného systému Sklik.cz potom v hornom menu pod položkou Nástroje zvoliť Návrh kľúčových slov.

Do prázdneho políčka zadáme postupne frázy, ktoré chceme zviditeľniť.

sklik.png

Z tohto obrázku zisťujeme, že servis notebookov priamo v Olomouci hľadá 245 užívateľov mesačne, konkrétne opravy značiek HP a Acer potom ďalších 122 užívateľov. Zaujímavá pre nás môže byť aj informácia z ročného trendu, že servis častejšie hľadajú užívatelia v marci, septembri a auguste. Takto môžeme zistiť záujem aj u ďalších našich služieb alebo produktov a z favoritov potom vybrať jedného, na ktorého sa zamierime.

 

Tvorba stránok

Podpornú stránku si môžete jednoducho vytvoriť priamo u eStránok

Teraz akcia! Ak máte u rovnakého emailu komerčný program alebo e-shop, automaticky dostávate zľavu 30% z ročného poplatku na ďalší web!

Názov stránok sa pokúste zvoliť tak, aby čo najlepšie vystihoval ponúkaný produkt alebo službu, ale napriek tomu bol ľahko zapamätateľný.

Aj keď je pre vás veľmi pravdepodobne prioritou číslo jedna dostať stránku na prvé miesta vo vyhľadávačoch, snažte sa pri tvorbe obsahu zamerať hlavne na návštevníka. Je to práve návštevník, kto si od vás vo finále nakúpi - a tým, že mu ponúknete kvalitný obsah, nahráte aj vyhľadávačom, ktorí ho dokážu oceniť.

Pamätajte, že podporný web by nemal pôsobiť ako čisto predajná stránka. Naopak by mal prebudiť v návštevníkovi záujem, aby si produkt alebo službu objednal priamo na vašich hlavných stránkach, kde si spolu s týmto môže objednať aj ďalšie produkty a služby.

 

Vyhnite sa obrázkom s autorskými právami

Hoci je prechod na vyhľadávanie obrázkov napríklad u Googlu asi najjednoduchšou cestou k nájdeniu pekných obrázkov, určite sa mu vyhnite. Použitie takýchto obrázkov je vo veľkej väčšine prípadov nelegálne.

Najlepšou alternatívou je nájsť si v okolí šikovného fotografa, ktorý vám pomôže s nafotením vlastných obrázkov. Ak ste šikovní, zvládnete si fotky urobiť sami. Pokiaľ z akéhokoľvek dôvodu vlastne fotky nemôžete použiť, obráťte sa na niektorú z fotobánk, kde si môžete vybrať z množstva fotiek, ktoré si možno zakúpiť. Jedná sa napríklad o českú fotobanku pixmac.cz alebo zahraničné dreamstime.com, photodune.net a ďalšie ...

Zaujímavou voľbou môže byť aj využitie fotobánk, ktoré ponúkajú fotky úplne zadarmo pre prakticky akékoľvek použitie - musíte sa však zmieriť s veľmi obmedzeným výberom - www.pexels.com

 

Spustite to - a nezaspite na vavrínoch

Fungovaniu novej podpornej stránky asi už nič nebráni. K rýchlejšiemu štartu môžeme snáď len odporučiť zakúpenie vlastnej domény - z adresy opravar-notebooku-olomouc.estranky.cz sa potom stane napríklad www.opravar-notebooku-olomouc.cz.

Spustením stránok však celá práca nekončí, aspoň do začiatku potrebuje stránka vašu pomoc.

 

5 tipov na zviditeľnenie stránok

  • Povedzte Seznamu a Googlu, že máte novú stránku, o ktorej nevie
  • Buďte aktívny na sociálnych sieťach - povedzte svojim priateľom, fanúšikom, prípadne followerom na Twitteri a ľuďom na Google Plus, že máte novú stránku
  • Diskutujte na fórach - nájdite fóra zaoberajúce sa vašou tematikou - snažte sa užívateľom v ťažkostiach pomôcť a ako alternatívu k návodu pripojte odkaz na váš web - pokiaľ bude príspevok prínosný a odpoveď na otázku v forme odkazu nebude braná ako nevyžiadaný príspevok alebo spam.
  • Tvorte spätné odkazy - snažte sa odkaz na váš nový web dostať na navštevované tematické weby. Vyvarujte sa ale rôznym výmenným systémom a vkladajte odkazy len tam, kde budú pre návštevníka naozaj užitočné - ubránite sa tak penalizácii od vyhľadávačov.
  • Všetky aktivity, ktoré pre stránky robíte, by ste mali priebežne vyhodnocovať. V tomto prípade odporúčame použiť službu Google Analytics, ktorá vám pomôže zistiť, ako sú vaše jednotlivé snahy úspešné. Po tomto zistení by ste sa mali zamyslieť a pokiaľ nie je všetko 100% dokonalé, svoje obchodné aktivity naďalej vylepšovať.

kruh-ok.jpg
Zvládne to aj babka!

eStránky majú medzi užívateľmi snáď všetky vekové kategórie.
Úspešné stránky u nás majú aj babky cez 60 rokov. Zvládnete to tiež!

Vytvorte si vlastnú podpornú stránku. 
Získate od nás 30 dní na testovanie úplne zadarmo a ak u nás máte komerčnú stránku alebo e-Shop, na ďalšie stránky dostanete 30% zľavu!

 

Komentáre

    Zatiaľ nebol vložený žiadny komentár.